Design sigla - mod de lucru

Design-ul de sigla este unul dintre primele elemente prin care o companie isi construieste identitatea vizuala. Va prezentam mai jos procesul prin care, pornind de la informatii primite de la client, cream sigla adecvata.

1. Documentare

Aceasta etapa urmareste identificarea elementelor grafice relevante pentru domeniul Dvs. de activitate prin analiza specificatiilor transmise de Dvs. si prin studierea temelor si uzantelor existente

2. Propuneri

Se propun urmatoarele pachete conform cu optiunea Dvs. si respectand rezultatele etapei anterioare:

  • doua propuneri plus doua variante (pachet mini)
  • cinci propuneri plus doua variante fiecare (pachet mediu)
  • sapte propuneri plus doua variante fiecare (pachet maxi)

3. Ajustari

Dupa raspunsul Dvs. (alegerea unei variante), se fac 3-8 ajustari ale variantei alese si se elaboreaza versiunea finala

4. Livrare

Versiunile finale se furnizeaza prin e-mail in diferite formate grafice, impreuna cu lista specificatilor de culoare. Formatele grafice in care se furnizeaza rezultatul final sunt:

  • vectorial:
    - avantajul formatului vectorial: imaginea poate fi marita / micsorata fara pierderi de calitate
    - fisiere in format vectorial (CDR, AI), mod de culoare RGB;
    - specificatii de culoare RGB
  • raster:
    - avantajul formatului raster este portabilitatea, putand fi utilizat atat pentru documentele tiparite uzuale (oferte, scrisori,...) cat si pentru web
    - fisiere in format raster (GIF/JPG/PNG8/PNG24 optimizat pentru web; GIF/JPG/PNG24 pentru documente). Sunt setate zonele de transparenta pentru GIF / PNG8 / PNG24

5. Arhivare

Fisierele livrate sunt incluse in arhiva WebStreet si se pastreaza pe o perioada de cel putin 6 luni de la data livrarii.

6. Mai departe?

Va invitam sa vizitati sectiunea de design sigle si, daca lucrarile prezentate v-au intarit convingerea ca suntem in masura sa realizam cu succes sigla Dvs., sa ne contactati pentru a stabili detaliile colaborarii noastre sau sa completati formularul pentru a afla cat costa realizarea unei sigle.